Tips for a better sleep

Tips for a better sleep ...

 

How can you tell that your mattress needs to be changed?

Answer yes or no to the following questions:

  1.  Is your mattress's age more than 10 years?
  2. You wake up with pains in the neck or back?
  3.  Is the mattress cover torn or dirty?
  4.  When lying down, do you feel the springs or folds beneath the surface?   
  5. When you move on the mattress,do you hear creacking, or other noises? 
  6. Do you or your partner, roll over each other unintentionally?
  7. Is your mattress too short to not give a good night's sleep? 
  8.  It is the divan or the base unbalanced or with plugs?
  9. Are the feet or wheels damaged?
  10. Would it be embarassing if the neighbors see your mattress without cover? 
If you answered yes to three of the above questions, then you do not sleep as well as possible. Five or more positive responses means that it is time to buy a new bed.
Choosing the right mattress and bed for your needs takes time. It must be a priority for you. Do not forget that you spend on your mattress one third of your life.

Choose for your mattress, a suitable substrate or orthopedic canvas. This ensures longer life for the mattress and the highest yield of support and comfort.

The size of bed you will buy will depend on the size of the bedroom. But it is very important that a bed mattress is large enough to be comfortable, especially when two people sleep on that and must have comfort in your movements during sleep. It must also be 10 to 15 cm longer than the tallest person sleeping on it, because during sleep the human height is increased by 2.5 cm as discs of the spine are being hydrated.

Many people worry about changing the bed and mattress for fear that the new mattress will not be as comfortable as the one they have now. Once you buy yourself a new mattress, be sure to discard the old. Do not give your children, relatives, or others. If it was not good enough for you, then it is not good enough for anybody. In fact, it probably is health risk to others and thereby send it to trash.

O ύπνος αποτελεί ζωτική ανάγκη και απαραίτητη προϋπόθεση για καλή υγεία και ευεξία. Όμως, ένας στους τρεις ενηλίκους παραπονιέται για κάποια διαταραχή του ύπνου.

Στόχος της ημέρας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία του ύπνου για την υγεία μας και τις συνέπειες της αϋπνίας.

Σε «επιδημία» εξελίσσεται τις τελευταίες δεκαετίες η έλλειψη ύπνου, που αποδεικνύεται με πρόσφατες μελέτες ότι αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο για σοβαρές παθήσεις, πριμοδοτεί την παχυσαρκία και βλάπτει την ερωτική ζωή.

Η εποχή μας δίνει μικρή σημασία στην επάρκεια του ύπνου: οι έφηβοι μελετούν ή σερφάρουν στο Διαδίκτυο τη μισή νύχτα, ενώ οι μεγαλύτεροι ξενυχτούν στα μπαρ ή μπροστά στην τηλεόραση.


Μια πρόσφατη έκθεση της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ προειδοποιεί πως η έλλειψη ύπνου έχει σοβαρότερες επιπτώσεις από την απλή κούραση κατά τη διάρκεια της επόμενης μέρας, καθώς αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθεια, υπέρταση, διαβήτη και άλλα σοβαρά προβλήματα.

Η στέρηση ύπνου για περισσότερα από πέντε εικοσιτετράωρα προκαλεί σοβαρές διαταραχές από διάφορα συστήματα (π.χ. κυκλοφορικό, γαστρεντερικό) και, βεβαίως, μέσω του κεντρικού νευρικού συστήματος ποικίλες ψυχιατρικές εκδηλώσεις.

Eπίσης ολοένα και περισσότερες μελέτες συσχετίζουν και την παχυσαρκία με την έλλειψη ύπνου.

Οι ειδικοί του Εθνικού Ιδρύματος Ύπνου των ΗΠΑ και της Κλινικής Μάγιο συμβουλεύουν:

1. Να πηγαίνετε για ύπνο περίπου την ίδια ώρα κάθε βράδυ και να ξυπνάτε την ίδια ώρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.

2. Να τρώτε ένα ελαφρό δείπνο ή ένα σνακ, τουλάχιστον δύο έως τρεις ώρες πριν από τον ύπνο. Να μην τρώτε λιπαρά ή πικάντικα φαγητά το βράδυ.

3. Να μην πίνετε πολλά υγρά πριν από τον ύπνο.

4. Να μην πίνετε ροφήματα με καφέ ή αλκοολούχα ποτά αργά το απόγευμα και το βράδυ και να μην καπνίζετε πριν από τον ύπνο (όλα δρουν ως διεγερτικά).

5. Να μην ασκείστε αργά το απόγευμα ή το βράδυ.

6. Η κρεβατοκάμαρά σας να είναι κατά την ώρα του ύπνου σκοτεινή και ήσυχη, σε συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας που προτιμάτε.

7. Να χρησιμοποιείτε την κρεβατοκάμαρά σας μόνο για ύπνο και σεξ (αφήνοντας απέξω την τηλεόραση, το κομπιούτερ και τα βιβλία).

8. Διαλέξτε άνετο στρώμα (στο οποίο θα ξαπλώσετε πριν το αγοράσετε) και αναπαυτικά μαξιλάρια.

9. Να υιοθετήσετε μια χαλαρωτική ρουτίνα μία ώρα πριν από τον ύπνο (κάνοντας π.χ. ένα ζεστό μπάνιο και ακούγοντας χαλαρωτική μουσική).

10. Εάν έχετε ανήσυχα πόδια στον ύπνο, κράμπες, δυσκολία στην αναπνοή, έντονο ροχαλητό, παρατεταμένη αϋπνία ή συχνά ξυπνήματα κατά τη διάρκεια της νύχτας, να επισκεφθείτε έναν ειδικό, αφού πρώτα καταγράψετε σε ημερολόγιο τις συνήθειες του ύπνου σας επί μία έως δύο εβδομάδες.

11. Τέλος, να θέτετε τον ύπνο ως προτεραιότητα, όπως τα άλλα σημαντικά πράγματα στη ζωή σας.



How to measure for your mattress


Mattresses at ROYALSTROM are tailored to the dimensions you want.

Περισσότερα...

Advice

Everything you need to know about your mattress ...

Περισσότερα...

Tips for a better sleep

Tips for a better sleep ...

Περισσότερα...

Payment

Beyond the affordable prices we offer a range of alternative ways to easily obtain our products. Do not hesitate to contact us for any additional information you need.

Περισσότερα...