Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο

Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο...


Πως μπορείτε να καταλάβετε ότι το στρώμα σας θέλει αλλαγή;

Απαντήστε με ναι ή όχι στις πιο κάτω ερωτήσεις:

  1. Είναι το στρώμα σας ηλικίας άνω των 10 χρόνων;
  2. Ξυπνάτε με πόνους στο λαιμό ή στην πλάτη; 
  3. Είναι το κάλυμμα του στρώματος σχισμένο ή λερωμένο; 
  4. Όταν ξαπλώνετε, νοιώθετε τις σούστες ή πτυχές κάτω από την επιφάνεια;  
  5. Όταν κινείστε στο στρώμα, ακούτε τριξίματα, ή άλλους θορύβους;  
  6. Μήπως εσείς ή ο σύντροφος σας, στο στρώμα κυλάτε ο ένας πάνω στον άλλο άθελα σας; 
  7. Είναι το στρώμα σας πολύ μικρό ώστε να μη δίνει ένα ανενόχλητο ύπνο; 
  8. Είναι το ντιβάνι ή η βάση ανισόρροπη ή με βουλώματα; 
  9. Είναι τα πόδια και ή οι τροχοί φθαρμένοι; 
  10. Θα ήταν προσβλητικό εάν οι γείτονες δουν το στρώμα σας χωρίς κάλυμμα;

Εάν απαντήσατε ναι σε τρεις από τις πιο πάνω ερωτήσεις, τότε δεν κοιμάστε όσο το δυνατό καλύτερα.
Πέντε ή περισσότερες θετικές απαντήσεις, σημαίνει ότι είναι καιρός να αγοράσετε νέο κρεβάτι.

Η επιλογή του κατάλληλου στρώματος και κρεβατιού για τις δικές σας ανάγκες, απαιτεί χρόνο. Πρέπει να είναι μια προτεραιότητα για σας. Μην ξεχνάτε ότι θα περάσετε στο στρώμα σας το ένα τρίτο της ζωής σας.

Επιλέξτε για το στρώμα σας, το κατάλληλο υπόστρωμα ή ορθοπεδικό τελάρο. Έτσι εξασφαλίζετε  μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για το στρώμα και την υψηλότερη απόδοσή του σε στήριξη και άνεση.

Το μέγεθος του κρεβατιού που θα αγοράσετε εξαρτάται από το μέγεθος του υπνοδωματίου. Όμως είναι πολύ σημαντικό ένα κρεβάτι με το στρώμα να είναι αρκετά μεγάλο για να είναι άνετο, ειδικά όταν κοιμούνται σ’ αυτό δύο άτομα για να έχετε άνεση στις κινήσεις σας στη διάρκεια του ύπνου. Πρέπει, ακόμα, να είναι 10-15 εκατοστά μακρύτερο από το ψηλότερο άτομο που κοιμάται επάνω σε αυτό, γιατί κατά τη διάρκεια του ύπνου το ύψος του ανθρώπου αυξάνεται κατά 2,5 εκατοστά επειδή ενυδατώνονται οι δίσκοι της σπονδυλικής στήλης.

Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για να αλλάξουν το κρεβάτι και το στρώμα τους λόγω του φόβου ότι το καινούριο τους στρώμα θα καταλήξει να μην είναι αναπαυτικό σαν αυτό που έχουν τώρα. Μόλις αγοράσετε στον εαυτό σας ένα καινούριο στρώμα, φροντίστε να πετάξετε το παλιό. Μην το δώσετε στα παιδιά σας, σε συγγενείς, ή άλλους. Εάν δεν ήταν αρκετά καλό για σας, τότε δεν είναι αρκετά καλό για κανένα. Κατά την ακρίβεια, πιθανόν να είναι και κίνδυνος υγείας για άλλους και έτσι στείλετε το στα άχρηστα.

O ύπνος αποτελεί ζωτική ανάγκη και απαραίτητη προϋπόθεση για καλή υγεία και ευεξία. Όμως, ένας στους τρεις ενηλίκους παραπονιέται για κάποια διαταραχή του ύπνου.

Στόχος της ημέρας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία του ύπνου για την υγεία μας και τις συνέπειες της αϋπνίας.

Σε «επιδημία» εξελίσσεται τις τελευταίες δεκαετίες η έλλειψη ύπνου, που αποδεικνύεται με πρόσφατες μελέτες ότι αυξάνει σημαντικά τον κίνδυνο για σοβαρές παθήσεις, πριμοδοτεί την παχυσαρκία και βλάπτει την ερωτική ζωή.

Η εποχή μας δίνει μικρή σημασία στην επάρκεια του ύπνου: οι έφηβοι μελετούν ή σερφάρουν στο Διαδίκτυο τη μισή νύχτα, ενώ οι μεγαλύτεροι ξενυχτούν στα μπαρ ή μπροστά στην τηλεόραση.


Μια πρόσφατη έκθεση της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ προειδοποιεί πως η έλλειψη ύπνου έχει σοβαρότερες επιπτώσεις από την απλή κούραση κατά τη διάρκεια της επόμενης μέρας, καθώς αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιοπάθεια, υπέρταση, διαβήτη και άλλα σοβαρά προβλήματα.

Η στέρηση ύπνου για περισσότερα από πέντε εικοσιτετράωρα προκαλεί σοβαρές διαταραχές από διάφορα συστήματα (π.χ. κυκλοφορικό, γαστρεντερικό) και, βεβαίως, μέσω του κεντρικού νευρικού συστήματος ποικίλες ψυχιατρικές εκδηλώσεις.

Eπίσης ολοένα και περισσότερες μελέτες συσχετίζουν και την παχυσαρκία με την έλλειψη ύπνου.

Οι ειδικοί του Εθνικού Ιδρύματος Ύπνου των ΗΠΑ και της Κλινικής Μάγιο συμβουλεύουν:

1. Να πηγαίνετε για ύπνο περίπου την ίδια ώρα κάθε βράδυ και να ξυπνάτε την ίδια ώρα, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα.

2. Να τρώτε ένα ελαφρό δείπνο ή ένα σνακ, τουλάχιστον δύο έως τρεις ώρες πριν από τον ύπνο. Να μην τρώτε λιπαρά ή πικάντικα φαγητά το βράδυ.

3. Να μην πίνετε πολλά υγρά πριν από τον ύπνο.

4. Να μην πίνετε ροφήματα με καφέ ή αλκοολούχα ποτά αργά το απόγευμα και το βράδυ και να μην καπνίζετε πριν από τον ύπνο (όλα δρουν ως διεγερτικά).

5. Να μην ασκείστε αργά το απόγευμα ή το βράδυ.

6. Η κρεβατοκάμαρά σας να είναι κατά την ώρα του ύπνου σκοτεινή και ήσυχη, σε συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας που προτιμάτε.

7. Να χρησιμοποιείτε την κρεβατοκάμαρά σας μόνο για ύπνο και σεξ (αφήνοντας απέξω την τηλεόραση, το κομπιούτερ και τα βιβλία).

8. Διαλέξτε άνετο στρώμα (στο οποίο θα ξαπλώσετε πριν το αγοράσετε) και αναπαυτικά μαξιλάρια.

9. Να υιοθετήσετε μια χαλαρωτική ρουτίνα μία ώρα πριν από τον ύπνο (κάνοντας π.χ. ένα ζεστό μπάνιο και ακούγοντας χαλαρωτική μουσική).

10. Εάν έχετε ανήσυχα πόδια στον ύπνο, κράμπες, δυσκολία στην αναπνοή, έντονο ροχαλητό, παρατεταμένη αϋπνία ή συχνά ξυπνήματα κατά τη διάρκεια της νύχτας, να επισκεφθείτε έναν ειδικό, αφού πρώτα καταγράψετε σε ημερολόγιο τις συνήθειες του ύπνου σας επί μία έως δύο εβδομάδες.

11. Τέλος, να θέτετε τον ύπνο ως προτεραιότητα, όπως τα άλλα σημαντικά πράγματα στη ζωή σας.



Πως να πάρετε τα μέτρα για το στρώμα μόνοι σας


Στη ROYALSTROM κατασκευάζουμε τα στρώματα  κατά παραγγελία στις διαστάσεις που επιθυμείτε.

Περισσότερα...

Συμβουλές για το στρώμα

Ότι πρέπει να γνωρίζετε για το στρώμα σας…

Περισσότερα...

Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο

Συμβουλές για έναν καλύτερο ύπνο... Περισσότερα...

Τρόποι πληρωμής

Πέρα λοιπόν από τις συμφέρουσες τιμές μας προσφέρουμε και μια σειρά εναλλακτικούς τρόπους να αποκτήσετε εύκολα τα προϊόντα μας. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειάζεστε.

Περισσότερα...